خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش هیوندای با هدف حمایت از مصرف کنندگان ، همواره سه اصل (سرعت، دقت، کیفیت) را سرلوحه کار خود قرار داده و در تلاش است با ارائه خدمات حرفه ای، رضایت و خشنودی مصرف کنندگان را جلب نماید.

از جمله اقداماتی که به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه می گردد عبارتند از:

  • شبکه گسترده مراکز خدمات پس از فروش، دارای 120 عاملیت مجاز در 31 استان کشور
  • 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی
  • بهره گیری از پرسنل ماهر، متخصص و کار آزموده
  • راه اندازی پیک رایگان در سطح شهر تهران و بیش از 20 شهر در مرکز استان ها
  • ارسال قطعات یدکی مورد نظر به کلیه مراکز خدمات پس از فروش کشور کمتر از 24 ساعت
  • تامین قطعات یدکی اصل در طی دوره گارانتی
  • سعی در تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوره گارانتی

تلفن های تماس: ( داخلی 200 الی 210 )

02166758969 02166723762 02166702658 02166757468