خدمات پس از فروش
واحد خدمات پس از فروش هیوندای با هدف حمایت از مصرفکنندگان، همواره سه اصل (سرعت، دقت و کیفیت) را سرلوحه کار خود قرار داده است. این مجموعه در تلاش است با ارائه خدمات حرفهای، رضایت و خشنودی مصرفکنندگان را جلب نماید.
مهمترین اقداماتی که شرکت هیوندای به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات خود ارائه میدهد، عبارتند از:
- بهرهگیری از پرسنل ماهر، متخصص و کار آزموده
- تامین قطعات یدکی اصل محصولات در طی دوره گارانتی
- 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی
- کوشش در جهت تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوره گارانتی
- راهاندازی پیک رایگان در سطح شهر تهران و بیش از 20 شهر در مرکز استانها
- شبکه گسترده مراکز خدمات پس از فروش، دارای 120 عاملیت مجاز در 31 استان کشور
- ارسال قطعات یدکی مورد نظر به کلیه مراکز خدمات پس از فروش کشور در کمتر از 24 ساعت
تلفن های تماس واحد خدمات پس از فروش : (انتخاب شماره 1 در تلفن گویا )