خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش هیوندای با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان، همواره سه اصل (سرعت، دقت و کیفیت) را سرلوحه کار خود قرار داد‌ه است. این مجموعه در تلاش است با ارائه خدمات حرفه‌ای، رضایت و خشنودی مصرف‌کنندگان را جلب نماید.

مهم‌ترین اقداماتی که شرکت هیوندای به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات خود ارائه می‌دهد، عبارتند از:

  • بهره‌گیری از پرسنل ماهر، متخصص و کار آزمود‌ه
  • تامین قطعات یدکی اصل محصولات در طی دوره گارانتی
  • 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی
  • کوشش در جهت تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوره گارانتی
  • راه‌اندازی پیک رایگان در سطح شهر تهران و بیش از 20 شهر در مرکز استان‌ها
  • شبکه گسترده مراکز خدمات پس از فروش، دارای 120 عاملیت مجاز در 31 استان کشور
  • ارسال قطعات یدکی مورد نظر به کلیه مراکز خدمات پس از فروش کشور در کمتر از 24 ساعت

تلفن های تماس واحد خدمات پس از فروش : (انتخاب شماره 1 در تلفن گویا )

021-61055

021-61010